قیمت طلا معاملات طلا

قیمت دقیق طلا اعلام نرخ طلا

قیمت طلا معاملات طلا

قیمت دقیق طلا اعلام نرخ طلا

قیمت طلای بروز قیمت طلای 18 عیار

  • ۰
  • ۰

سکه پارسیان چگونه قیمت گذاری قیمت پلاک پارسیان زردیس 750 عیار می شود؟ چرا که علاوه بر این که خرید و فروش سکه گرمی نوعی سرمایه گذاری محسوب میشود برای هدیه دادن در اعیاد رسمی و مناسبت ها نیز گزینهی بسیار مناسبی به نظر میرسد. سکه پارسیان یکی از پرمخاطب ترین طلاها برای هدیه دادن است و در مناسبت های گوناگونی هدیه داده می شود. این مدل سکه های طلا با وزن های مختلفی و در وزن های سنگین تر هم موجود است که یکی از پرطرفدارترین ها برای هدیه دادن است و بسیاری از مخاطبین برای هدیه دادن در مراسم های مختلف و مناسبت های گوناگون آن را خریداری می کنند. سابقه دیرینهی هدیه دادن به روزگارهای قبل از دوران غارنشینی انتساب داده میشود، اینگونه که شامپانزههای نر برای ارتباط برقرار کردن با شامپانزههای ماده به آنها غذا هدیه می دادند. بر اساس این گزارش رئیس اتحادیه طلا و جواهر از بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر ممنوعیت تولید سکههای پارسیان خبر داده است. رئیس اتحادیه طلا و جواهر از بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر ممنوعیت تولید سکههای پارسیان خبر داده است. وی افزود: سکههای تقلبی در برخی از استانها از جمله گیلان و مازندران مشاهده شد که عیار آنها بسیار پایینتر از 18 بوده و در نتیجه از داد و ستد آنها در بازار جلوگیری شد.

قیمت سکه پارسیان

ظهر امروز سکه یک گرمی پارسیان یک میلیون و ۴۶۰ هزار تومان ارزش داشت و سکه دو گرمی پارسیان نیز دو میلیون و ۹۱۵ هزار تومان داد و ستد شد. او افزود: خرید و فروش سکههای پارسیان تا اتمام فرایند خروج این سکهها در بازار ادامه خواهد داشت و مردم نگران سکههای پارسیان خود نباشند. رئیس مؤسسه استاندارد به مردم این اطمینان را داد که سکههای پارسیان و هخامنشی موجود در بازار دارای عیار استاندارد هستند و از نظر میزان عیار، توسط مؤسسه استاندارد کنترل شدهاند. گردنبند طلای سفید به تعهد به کاری تمیز و پاک تعبیر می شود که حلال بوده و مقام و منزلت بیننده خواب را برای او دربر خواهد داشت. طلا ۱۸ عیار صبح امروز شش هزار تومان از روز گذشته ارزش کمتری داشت و سکههای پارسیان هم با کاهش قیمت فروخته میشوند. به گزارش فرارو؛ قیمت سکههای پارسیان براساس نرخ طلا محاسبه میشوند و با رشد ارزش طلا ۱۸ عیار در معاملات امروز، سکه پارسیان نیز گران شد. به گزارش فرارو، قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار از ابتدای معاملات امروز تا ساعت ۱۵ با افت چهار هزار تومانی به یک میلیون و ۱۶۶ هزار تومان رسید.

خرید سکه پارسیان

فرارو- قیمت خودروهای تولید داخل امروز شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ نسبت به هفته گذشته افزایش یافت. در بازار داخلی اما قیمت سکه اندکی افزایش یافت و هر قطعه سکه قدیم و جدید طلا بهترتیب 455 و 414 هزار تومان فروخته شد. اگر کسی در خواب گردنبندی از مروارید داشت، در علوم دینی آگاهی خواهد یافت و اگر گردنبند جواهرنشان بود، به مقام و منزلت خواهد رسید. ۱۳۹۸/۲/۲۲ - قیمت سکه پارسیان در این برنامه با توجه به عیار، وزن و … برزگری تصریح کرد: با توجه به برنامه بانکمرکزی و براساس نظر شورای پول و اعتبار، ضرب مسکوکات گرد و مدور به شکل سکه، فقط توسط بانک مرکزی امکانپذیر است و تاکنون مجوزی برای هیچ فرد یا دستگاه دیگری صادر نشده است. در حال حاضر سکههای طلای موجود در بازار از نظر عیار استاندارد هستند.بهگزارش فارس، نظامالدین برزگری اظهارداشت: حدود 3 ماه پیش در مکاتبهای با بانکمرکزی برضرب مسکوکات توسط بانک مرکزی تأکید شد و مسئولان این بانک اعلام کردند که طبق نظر شورای پول و اعتبار ضرب مسکوکات بهعهده این بانک است.وی با بیان اینکه در برخی از استانها گزارشهایی مبنی بر ضرب و عرضه برخی سکههای هخامنشی و پارسیان با عیار پایین و بهصورت غیراستاندارد ارائه شده است، ادامه داد: بر این اساس، مؤسسه استاندارد نسبت به جمعآوری سکههای تقلبی از بازار این استانها اقدام کرد.

پلاک هدیه پارسیان

معاون سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به آغاز طرح جمعآوری سکههای پارسیان از بازار گفت: اتحادیه طلا و جواهر متقبل شده تا بدون ضرر و زیان، این سکهها را از بازار جمعآوری کرده و امحا کند. جواد تقوی در گفتگو با مهر گفت: سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان به عنوان یک دستگاه نظارتی، عملیات نظارت را بر بخشهای دولتی و خصوصی به عهده دارد و منعی برای ورود آن به هیچ حوزهای برای نظارت وجود ندارد. به گفته تقوی در این قضیه سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان همکاری لازم را داشته است و البته اتحادیه طلا و جواهر نیز وارد عمل شده و بدون ضرر و زیان، سکههای پارسیان را از مردم خرید کرده و امحا میکند. رئیس اتحادیه طلا و جواهر در پاسخ به این سؤال که متوقف شدن سکههای پارسیان که به شکل دایرهای است تنها دلیل متوقف شدن است یا اینکه بحثتقلبی بودن آن نیز مطرح بوده است گفت: مسئله این است که وقتی سکههای پارسیان به شکل دایره باشد با سکههایی که بانک مرکزی تولید می کند مشابهت پیدا می کردند بنابراین برای اینکه این سکهها از یکدیگر تفکیک شوند سکههای دایرهای شکل سکههای بانک مرکزی باشند تا از سایر سکه ها قابل تفکیک باشند.

 
 

 

 

  • ۰۰/۱۰/۰۱
  • محسن مخمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی